duminică, 19 octombrie 2014

Invata java singur

        De cateva zile m-am apucat de invatat Java. Foarte util acest limbaj de programare deoarece iti ofera o perspectiva a viitorului foarte vasta existand multe job-uri pe acest domeniu. Daca multi mi-au recomandat sa invat folosind site-ul lynda.com mi s-a parut destul de greu de inteles principiile programarii deoarece explicatiile sunt la un nivel mai avansat. Mi se par mult mai ok tutorialele web in care sunt testate diverse programe alaturi de o carte buna de java de initiere in limba romana. Momentan invat folosind tutorialele video de pe site-ul Udemy.com si mai am si cateva carti de initiere java care mi le-am cumparat de aici foarte bune acolo unde apar lucruri mai complexe. In tutorialele video sunt explicate principile iar partea de aprofundare trebuie sa o faci singur documantandu-te din carti amintite de mai sus.