vineri, 10 octombrie 2014

Ce laptop sa imi cumpar si eu?

       Astazi am primit un mail interesant de la un cititor in care ma ruga sa ii recomand un laptop intr-o suma maxima de 3300 RON. Mail-ul arata astfel:

"Salut..as dori sa imi achizitionez un laptop in urmatoarea perioada...as dori niste propuneri daca se poate..valoarea laptopului sa fie intre 2500-3300...il voi folosi pentru jocuri,filme si alte mici prostii,bateria sa tina si ea minim 3 ore, sa nu se incalzeasca repede.sa arate destul de ok....in mare cam atatea cerinte as avea...nu am mai tinut pasul cu tehnologia si nu as vrea sa imi iau vreo teapa:)).."

       Nu stiu ce preferati dar eu sunt un fan desavarsit marcilor Lenovo si Asus, atat din punct de vedere al fiabilitatii performantei cat si a materialelor de buna calitate folosite. Astfel ca recomandarile mele pentru un astfel de buget ar fi urmatoarele laptop-uri: 

1.Laptop Lenovo IdeaPad Z50-70 cu procesor Intel Core i7-4510U, 2.00 GHz, Haswell  


 2. Laptop Asus K551LN-XX349D cu procesor Intel® Core™ i7-4510U, 2.00GHz