joi, 17 aprilie 2014

Publicitate in centrul capitalei


The Pole Society


     Aveti un buget si doriti sa imbunatatiti imaginea firmei dumneavoastra, dar inca nu stiti cu ce sa incepeti? Pentru ca ideile productive apar atunci cand nici nu te astepti si nu ai la indemana cele mai bune solutii iti propun o noua solutie care practic va revolutiona publicitatea online, respectiv The Pole Society.

          Cum functioneaza?

      The Pole Society este prima aplicatie cu ajutorul careia iti poti face reclama pe panouri outdoor din Bucuresti direct de pe telefonul mobil. Tot ceea ce iti trebuie e un telefon mobil cu o conexiune la internet si multa imaginatie.
     ,,Procedura este extrem de simplă și implică un dispozitiv cu iOS și… atât. Pentru a crea propriul afiș, sunt câțiva pași de urmat: descarci aplicația The Pole Society din App Store, îți creeazi posterul cu ajutorul funcțiilor grafice sau uploadezi unul deja existent, într-un format compatibil iOS (format 3/2), și selectezi ecranele digitale pe care dorești să fie afișată imaginea. Foarte drăguț este că posterele pot fi și personalizate la diferite niveluri, de luminozitate, focus, prin desenare sau prin diverse efecte aplicate.''
     Nu lasa ideile pe mai tarziu caci uneori acestea apar si dispar la fel de repede. Foarte simplu nu? La doar cateva apasari de buton poti avea propriul tau mesaj pe un panou publicitar in cele mai aglomerate puncte ale orasului si astfel  mesajul tau va fi receptionat de un public cat mai numeros. Esti in centrul Bucurestiului, deci EXISTI!

              

       De la lansare si pana acum, aceasta aplicatie s-a dovedit a fi de succes, fiind apreciata si in afara tarii, castigand deja doua premii importante la Mobile Marketing Awards si la ZF Mobilio. In momentul de fata participa la competitia The Summit din Kilimanjaro unde a ajuns in TOP 200. Pentru a trece in etapa urmatoare este necesar sa ajunga in top 50. Pentru ca suntem romani iar orice initiativa romaneasca trebuie sustinuta din plin, va invit sa acordati un vot acestei idei de publicitate stradala pentru ca doar asa poate vom schimba perceptia celor din strainatate despre romani care fac si lucruri bune de calitate.
        Sunt de parere ca orice initiativa la inceput de drum are nevoie de sustinere iar ideile bune trebuie  sa fie sustinute, sa creasca si sa se dezvolte prin intermediul oamenilor si astfel sa ajunga pe inaltele culmi ale succesului.
         Pentru a accesa pagina de vot click AICI