joi, 3 aprilie 2014

Preturi mari la Altex la IT/Telecom

     Ieri seara am vizitat showroom-ul Altex din Shopping City Galati. Dupa cum stiti din postarile precedente de curand am achizitionat un Samsung Galaxy S3 de 64 Gb de la eMAG resigilate pe care nu am dat mai mult de 1100 RON.
      Am intrat in showroom cu un prieten sa ii arat diferenta dintre un Galaxy S3 si un Galaxy S2 Plus in ceea ce priveste marimea dislplay-ului. La standul de telefoane mobile ne-a intampinat un consultant dornic sa ne ajute cu diverse informatii in legatura cu telefoanele expuse. Preturile mi s-au parut exagerat de mari fata de eMAG, de exemplu un Samsung Galaxy S2 Plus era undeva la 976 RON pe cand pe eMAG il gasesti la 879 RON (deci as economisi 100 ron daca mi l-as lua din magazinul online eMAG).
       Asta nu e tot, Samsung Galaxy S3 Mini avea un pret extraordinar de mare comparabil cu S4 Mini de la eMAG respectiv 970 RON. In magazinul online eMAG il gasesti la pretul de 700 RON (pe la resigilate l-am vazut chiar si la 650 RON) o diferenta mult prea mare fata de pretul real. Spre exemplu daca mai pun 100 RON la cei 970 RON imi achizitionez Samsung Galaxy S4 MINI din eMAG, un model aparut mult mai recent si mai performant