vineri, 18 aprilie 2014

Amicul meu,artist

     "Locuiesc cu un artist de cateva zile. El cumpara unt si lapte, eu aduc miere, ne luam micul dejun in parc chiar daca ploua, mergem la teatru si la supermarket amandoi, ne sprijinim capul pe umarul celuilalt in mijlocul piesei, ne reprosam unul altuia restaurantul ales, are grija sa tipe cand am uitat apa de ceai prea mult pe foc, nu ma pot pierde mai mult de 3 minute intr-un loc public fara ca el sa ma sune, ne uitam la filme alese impreuna, ne tinem de mana oriunde am merge, ma inveleste cand mi-e frig si ma traverseaza strada prin locurile cele mai sigure. Suntem nedezlipiti si frumosi impreuna, toata lumea vede asta.
Noaptea, cand ne tinem strans in brate fiecare viseaza la altcineva. Il iau de mana si mi-as dori ca el sa fie...celalalt. El face sex numai cu alte fete dar niciodata nu uita sa imi scrie "somn usor". Cand vine din nou la noi acasa pentru o clipa ma priveste sfios in ochi, apoi vorbim de ale casei si ne simtim din nou aproape.
Voiam doar sa va spun: cred ca am o relatie stabila."