duminică, 13 iulie 2014

Google spioneaza datele incarcate in cloud

    Dragilor... permiteti-mi sa va mai invat un lucru...
Am observat ca multi dintre voi folositi dropbox, google drive, etc pentru a stoca fisiere... Ei bine trebuie sa fiti constienti de faptul ca acele fisiere nu sunt "private" adica?! Pai, adica le pot vedea si le vad/verifica angajatii companiilor respective, spre exemplu, am testat dropbox si google drive cu o aplicatie care nu facea nimic mai mult decat screenshot la desktop in momentul in care era executata, si imi trimitea poza pe un ftp.. Eram curios daca isi baga cineva nasul in documentele mele din respectivele spatii asa numite "private" am primit confirmare de pe ambele conturi ca acea aplicatie a fost rulata, deci domnii de la aceste companii nu fac nimic altceva decat sa impersoneze pe big brother.
Iar toate campaniile astea ale lor au ca scop data gathering and mass control.
Prin urmare este prima data cand scriu acest lucru.. si v-as sfatui sa evitati utilizarea lor, daca nu vreti ca un te miri ce tehnician indian sa iti vada pozele cu femeia ta dezbracata, sau sa-ti citeasca cv-ul sau mai stiu eu ce tineti voi prin acele depozite.

  Alternativa? Mai bine iti iei un HDD extern (aici)