sâmbătă, 26 iulie 2014

Prietena mea e urata?

   Un topic foarte amuzant pe forum softpedia m-a facut sa zambesc inca de dimineata :)
"De vreo 3-4 luni de zile mă văd cu o tipă de la muncă, urâțică și cam prostuță, dar din lipsă de altceva am ieșit de câteva ori în club și s-a înfiripat o “relație”. Nimic serios însă, nu ne-am mutat împreună, nu ne sunăm zilnic (deși de cele mai multe ori e inevitabil să o facem, în scopuri de serviciu), ca să aflu astăzi de la ea că a rămas gravidă cu mine.
Primele ture am făcut-o cu prezervativ, dar apoi am evitat să facem asta, mi-a zis că ia pastile și că vrea să mă simt bine și să ajung și eu mai repede la momentul de plăcere, așa că e ok dacă îmi dau drumul în ea…… Whatever. Ideea e că am aflat azi că a rămas gravidă, a făcut zilele astea teste de sarcină și au ieșit pozitive. Mi le-a și arătat. Mi-a zis că n-a mai luat pastile de ceva vreme……
Eu nu vreau copilul, cum dracu’ o fac pe asta să facă avort? M-am gândit prima oară la faza să îi zic că sufăr de vreo boală gravă, dar lucrează chiar la departamentul personal în firmă la noi și are acces la analizele mele periodice și știe că nu am boli……
Dacă nu vreau copilul, sunt obligat să-l recunosc??? Poate dovedi ea în vreun fel că e al meu? Asta ținând cont că are vreo 35 de ani și în ultimul an a avut relații și cu un alt tip, fostul ei soț, de care a divorțat prin aprilie…….
Ideea ei e să mă mut la ea, să băgăm repede actele să ne căsătorim la primărie ca să aibă și copilul ăla o familie normală. Eu nu sunt de acord cu asta, una e s-o f**i pe una nasoală după ce bei toată noaptea și alta e să te trezești în fiecare dimineață lângă ea, plus să mai ai și un copilaș pe cap. Cum îi scot ideile astea din cap?????
Aștept sfaturi de la cei care au mai trecut prin asta, merci anticipat."