luni, 21 iulie 2014

Laptop Asus X550LB review

     
                   
                               VERIFICA PRET LAPTOP ASUS

      Cautam de ceva vreme un laptop de gaming sub 3000 Lei, dar care sa  se prezinte  ca un laptop de gaming cu o placa video dedicata si un procesor decent pentru  gaming ocazional.  Si asa am ajuns la Asus X550LB. In realitate, modelul a fost creat mai mult pentru multimedia (de aici si design-ul excelent si finisajele de calitate superioara), dar in final le-a iesit un laptop bun la toate multumita configuratiei echilibrate. Iar prin "bun la toate" ma refer si la jocuri.
      Recunosc ca am avut unele dubii legate de procesorul i7 cu consum redus. U-ul acela mi-a dat mari emotii, dar pana la urma s-au dovedit nefondate. Pana la urma, frecventa urca pana la 3GHz, iar asta e mai mult decat suficient, chiar daca sunt numai 2 nuclee. Or fi ele 2 nuclee, dar sunt 4 thread-uri. Si in plus m-am ales si cu TDP-ul de 15W, ceea ce inseamna autonomie mai buna. Si chiar este buna autonomia. Nu am stat sa o testez cu aplicatii specializate, dar la o utilizare mixta (redare video Full HD, navigare pe Internet, redare si redactare de documente, redare muzica si folosirea chat-ului) bateria mi-a ajuns vreme de aproape 5 ore. Tinand cont ca nu am luat laptopul asta pentru portabilitate, eu zic ca este foarte bine.

                      COMANDA ONLINE



                             Mai multe detalii tehnice aici

       Revenind la hardware, va spun din capul locului ca sunt extrem de multumit de combinatia i7-4500U/GT 740. La o prima vedere, placa video nu pare grozava, dar isi face treaba cat se poate de bine. Unii carcotasi ar avea ceva de comentat la adresa ecranului, ce are o rezolutie de numai 1366x768 pixeli. Dar mie imi pare bine ca este folosita o rezolutie mai modesta. In felul asta, am garantia ca imi vor merge toate jocurile. La Full HD, ar fi trebuit cu siguranta o placa video mai potenta. Iar faptul ca este ecran lucios, asigura o calitate mai buna a imaginii decat in cazul laptopurilor cu ecrane mate.
       O achizitie ce merita din plin iar la banii astia nu cred ca gasesti ceva mai bun respectand proportiile calitate pret