luni, 31 martie 2014

Si eu cumpar de la resigilate eMAG

        Pot sa spun ca sunt un fan resigilate eMAG datorita pretului cu mult redus si al calitatii produselor puse la vanzare.!

De ce n-as cumpara la mana a doua?

         Pai in primul rand cumparand de la resigilate am posibilitatea de a cumpara la un pret mai mic decat pretul din magazin produse ce au fost desigilate aflate in stare perfecta de functionare iar in plus am si garantie 24 de luni in caz ca am vrun necaz cu produsul cumparat. Mai mult de atat daca ma razgandesc am 30 de zile timp in care pot sa ma decid daca un produs mi se potriveste sau nu iar in caz ca nu imi place il pot returna inampoi fara costuri suplimentare.


Ultima achizitie eMAG resigilate

         Recent am cumparat un Samsung Galaxy S3 de 64Gb de la resigilate avand pretul de 1150 RON redus de la 1460 RON (o afacere buna zic eu) in stare perfecta fara nici o urma de zgarietura pe ecran (in specificatii erau trecute cum ca ar fi avut zgarieturi fine, eu cel putin nu le-am observat cu ochiul liber) iar la o atenta cautare pe internet pe site-uri de SH-uri pretul varia undeva la 1000-900 RON nou cu toate accesoriile majoritatea fara garantie si in cele mai multe cazuri furate de prin afara si codate in diverse retele.         De ce te-ai risca sa cumperi un telefon SH (care cine stie cate trante a luat de a fost scos la vanzare) cand poti opta pentru un pret bun la resigilate.        

  ATENTIE! stocurile sunt limitate, pentru asta trebuie sa urmaresti zilnic: