sâmbătă, 7 septembrie 2013

Meciul unei natiuni: Romania-Ungaria

            Un scor de 3-0 a lasat fara replica nationala Ungariei. Ungurii şi-au pierdut la Bucureşti cumpatul singura realizare ar fi faptul ca au pus la grea incercare fortele de ordine din Bucuresti in rest nimic speclaculos iar pe teren au fost inexistenti.
            Doar două au fost momentele care m-au nemulţumit aseară. Recunosc sunt exagerat de pretenţios. Deci unu, că s-a huiduit când a fost cântat imnul Ungariei şi doi, că nu s-a huiduit la sfârşit de meci, un minut, să se ceară demisia lui Mircea Sandu.
             Am aflat că la televizor între timp a intrat pe fir şi Mitică Dragomir, sprinţar, din senin, ca să bage zâzanie, susţinând că miop n-am văzut bine şi că din paharul preaplin, a căzut doar un strop de şampanie...             Închipuiţi-vă  ce impresie extraordinară am fi lăsat lumii dacă am fi aplaudat imnul oaspeţilor, după ce hoardele acelea de huligani au vrut să ne dărâme fântânile din Centrul Vechi! Istoric, mergând înapoi, i-am fi plasat în secolul XVI. O precizare se cere, că ei, nu noi.
              Transmisia TV a celor de la Antena 1 a lasat mult de dorit pot sa spun ca s-a auzit atat de rau incat mai bine as fi lasat volumul la minim. Comentatori s-au balbait, au vorbit unul peste altul ba chiar nu s-au auzit deloc. Respect pentru cei de la DIGISPORT atat imagine, profesionalism cat si comentatori de prim rang dar sa trecem peste a fost un meci care trebuia sa il vada tot romanul indiferent de pretul pe care il platea la abonamentul TV.