miercuri, 3 iunie 2015

Becurile chinezesti de 100W adevarate bombe artizanale

      In general obisnuiam sa cumpar becuri de la Philips de 40W fiind cea mai mare putere disponibila sub acest brand. Stiind ca se apropie sesiunea si voi sta mai mult timp noaptea sa citesc  am cautat sa achizitionez becuri de putere mai mare de 40W. La magazin mi s-a spus ca  becuri de putere mai mare de 40W nu se prea mai gasesc iar pe unde se mai gasesc sunt produse in China. Desi sunt un adept al brandului vorba aceea dai un ban, stai in fata am decis sa imi iau cateva de 100W made in China. 
     La prima impresie toate bune si frumoase lumina multa ca in vremurile bune nimic de reprosat pana aseara. 
     Aseara pur si simplu stateam la laptop cand de odata aud o pocnitura asurzitoare urmata de o flama luminoasa, cedase becul chinezesc. Peste tot numai cioburi de la becul spart, la panoul de curent s-au activat sigurantele, ca dupa razboi. Chestia  care m-a enerva cel mai tare a fost ca totul s-a intamplat asa deodata, deobicei mai ceda atunci cand il aprindeam ori il stingeam dar niciodata asa in timpul functionarii iar eu sa fiu in aceiasi camera.