marți, 13 august 2013

Cea mai noua metoda a hotilor de a fura un telefon mobil

   Ieri ma aflam in Piata Unirii impreuna cu un prieten  ne-am uitat prin magazine, aglomeratie mare caldura mare. Un Bucuresti mare in plina caldura  multa lume agitata si locul perfect de a da urmatoarea lovitura in fata la Mall Unirea. La iesire din mall am fost abordati de un tip agitat care incerca sa ma anunte pe mine cum ca mi-as fi pierdut o husa de telefon si sa ma uit dupa ea. Precizez ca in acel moment vorbeam la telefon.
    Mi-am dat seama din start practic ca acea persoana vroia sa imi distraga atentie uitandu-ma dupa husa si s imi "smulga" telefonul din mana. Numai prezenta de spirit din moment m-a salvat acea persoana fiind foarte agitata si faptul ca stiam sigur ca husa telefonului o lasasem in geanta din spate de la metrou asa ca i-am spus clar ca nu am husa la telefon. Am intrat in Berska iar dupa 10 minute cand am iesit afara deja era politia in fata si ancheta cazul unei persoane care ramasese fara telefon mobil. Epic Daa!