sâmbătă, 1 februarie 2014

Alex Puica a dat-o in bara

   Am zambit cand am aflat de povestea lui "Alex Puica"...si mi-am zis in sinea mea ca in tara asta se mai pot intampla si lucruri frumoase! Pacat...a fost doar o fictiune! Eu cred ca de-aia sunt suparati atatia oameni pe tine domnule "Puica"...caci ei din sinceritatea lor (nu prostie asa cum o numesc multi) vroiau sa te ajute din tot sufletul...dar asta in viata reala nu in film! 
   Oamenii au dat like pentru ca se asteptau sa vada o poveste de dragoste intre un baiat simplu si o fata indragostita pana peste cap. Au dat like pentru creativitatea unui om simplu, care s-a gandit la ceva atat de maret pentru iubita lui. Oamenii au dat like pentru o iubire sincera si un baiat indragostit. A fost o strategie de promovare extraordinara care chiar a prins la 100.000 de oameni. Insa atat de multi au fost dezamagiti.
    La aflarea vestii pagina de facebook a faimosului Alex Puica a incaput sa scada vertiginos in like-uri, la un refresh scadeau cu sutele astfel ca cei de la protv au fost nevoiti sa o inchida pentru un scurt timp pana cand lucrurile s-ar mai fi calmat.

“Iti multumesc! Citeste acest text si primeste acest sincer Multumesc! Ai participat, alaturi de atatea zeci de mii de alti oameni din tara asta, la o idee, la un demers. Si te invit la nunta, pe ProTV. Ba mai mult, la toata saptamana dinaintea nuntii. Si poate chiar si la botez, mai vedem :). Sa vezi cat de tare poate Alex Puica, personajul meu, s-o dea in bara! PS: Ai spus DA spunand de fapt NU unei atitudini reale, adoptate de parinti prea des. Respect!” Paul Ipate